Forever a stone

Alla inlägg under september 2010

Av Elvira Carlsson - 6 september 2010 20:15

hejhej ,

jsut nu sitter jahär och drygar ,

idag har ja tp .. ba sovit .


och förresten , jag har it hål i näsan längre :( det typ fuuuucka up , ochja.


men aaaja , ork it skriva nå meer ,


puuuuuuuuuuuuuuuuuuuussn;*/ec


- bäääst!

Av Elvira Carlsson - 4 september 2010 23:45

LALAL hej!


just nu sitter jag här med Cissi ( min eeelskling ) AKA VÅÅÅLDYTÄKTSMANNEN!


mm . såäre ba.


men iaf , hon ska sova här , de blir ju typ kul .... troja ;ooO


men aaaaaaaaaa, puuuuuuuuuuuuuuuuussn;*/ec

Av Elvira Carlsson - 3 september 2010 19:07

är på sjukt dåligt humör ,

pallar it Älvsbyn .

det suger jävlat kuuuuuuuuuk ,


och jag avlider snart , måst härifrån jävlat nu -.-

Av Elvira Carlsson - 1 september 2010 14:23

nu är det så att jag ska berätta att jag älskar min beestaven! :D<3


Isabelle Olofsson <3


 


    


Älskar dig så grymt jävla mke bästavän!



Ovido - Quiz & Flashcards